Wijkraad Noordhoek op Twitter

InDeBoomtak
InDeBoomtak Wijkcentrum In de Boomtak prominent in beeld bij de film van LSA over Buurtcentra in zelfbeheer... fb.me/1YqB9o93w
10:03PM Jul 16
InDeBoomtak
InDeBoomtak Nieuw: Filmpje over LSA-bustour indeboomtak.nl/filmpje-over-lsa-bustour/ Het LSA (Landelijk Samenwerkingsverband Actieve bewoners) nodigde vijf
10:02PM Jul 16
Wijk_Noordhoek
Wijk_Noordhoek @StationTilburg hoe zit het eigenlijk met de planning? Wanneer gaat de nieuwe passage open? Najaar 15 kan wel wat specifieker. Dank.
12:57PM Jul 16

In de Boomtak op Twitter

InDeBoomtak
InDeBoomtak Gedeputeerde Henri Swinkels bezoekt In de Boomtak indeboomtak.nl/bezoek-gedeputeerde-henri-swinkels/ fb.me/6lIc68UEW
InDeBoomtak
InDeBoomtak Update: Bezoek gedeputeerde Henri Swinkels indeboomtak.nl/bezoek-gedeputeerde-henri-swinkels/ De gedeputeerde van de Provincie Noord Brabant, Henri Swinkels hee
InDeBoomtak
InDeBoomtak Nieuw: Bezoek gedeputeerde Henri Swinkels indeboomtak.nl/bezoek-gedeputeerde-henri-swinkels/ De gedeputeerde van de Provincie Noord Brabant, Henri Swinkels heeft v

content

Op vrijdag 27 januari 2012 is er een wijkbewonersvergadering met als hoofdzaak de verkiezing van de nieuwe bestuursleden voor de wijkraad. Wij nodigen alle wijkbewoners uit om deze avond bij te wonen en hun stem uit te brengen op de dan voorgestelde kandidaten.
Je kunt je nog opgeven voor een bestuursfunctie, vóór 10 januari 2012. Per e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of per post Naar Wijkraad de Noordhoek, Boomstraat 81 te Tilburg of je geeft het af in ons wijkcentrum In de Boomtak.
Wij hopen op een grote opkomst en vele nieuwe kandidaat-bestuursleden!

Het huidige bestuur van Stichting de Noordhoek.