Wijkraad Noordhoek op Twitter

Wijk_Noordhoek
Wijk_Noordhoek Laatste nieuws over Wij kopen @InDeBoomtak , activiteiten in kerstvakantie en een heus kerstverhaal zie de wijkkrant www.stichtingnoordhoek.nl
5 dagen geleden
Wijk_Noordhoek
Wijk_Noordhoek Geïnteresseerd in nieuws over #noordhoek , maar geen inwoner van mooiste wijk van Tilburg? Hier vind je kersteditie www.stichtingnoordhoek.nl
5 dagen geleden
Wijk_Noordhoek
Wijk_Noordhoek Samen kopen we @InDeBoomtak ! Verslag coöperatievergadering 26 nov en overeenkomst met leden staat online www.stichtingnoordhoek.nl
11 dagen geleden

In de Boomtak op Twitter

InDeBoomtak
InDeBoomtak Het Repair Café van stichting Social Energy organiseerde donderdag 18 december een fietslichtenactie. fb.me/6V4W0r7JE
2 dagen geleden
PortAgoraWinkel
PortAgoraWinkel Flyers binnen voor benefiet actie voor Trogir 31 december wijkcentrum @indeboomtak fb.me/4wteJWepE
3 dagen geleden
InDeBoomtak
InDeBoomtak Donderdagmiddag, 55+ middag met koor. fb.me/2BCe22shX
3 dagen geleden

content

Op vrijdag 27 januari 2012 is er een wijkbewonersvergadering met als hoofdzaak de verkiezing van de nieuwe bestuursleden voor de wijkraad. Wij nodigen alle wijkbewoners uit om deze avond bij te wonen en hun stem uit te brengen op de dan voorgestelde kandidaten.
Je kunt je nog opgeven voor een bestuursfunctie, vóór 10 januari 2012. Per e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of per post Naar Wijkraad de Noordhoek, Boomstraat 81 te Tilburg of je geeft het af in ons wijkcentrum In de Boomtak.
Wij hopen op een grote opkomst en vele nieuwe kandidaat-bestuursleden!

Het huidige bestuur van Stichting de Noordhoek.