Wijkraad Noordhoek op Twitter

Wijk_Noordhoek
Wijk_Noordhoek @erikderidder Oeps, of lezen we het overzicht verkeerd en levert GL de wijkwethouder voor #Noordhoek ? @BerendJanJoris
About 22 uren geleden
Wijk_Noordhoek
Wijk_Noordhoek Bofkont @erikderidder wijkwethouder in eigen wijk. Wij zien uit naar prettige samenwerking, gefeliciteerd met nieuwe periode #noordhoek
About 22 uren geleden
JohnGeerts
JohnGeerts De Noordhoek, Tilburg fb.me/2xo9ac650
1 dag geleden

In de Boomtak op Twitter

InDeBoomtak To twelve met fantastisch stemgeluid fb.me/2q1dqPbO0
5 dagen geleden
InDeBoomtak
InDeBoomtak CD ‘Alle 014 Goed’ deelnemer ‘To Twelve’ treedt op in wijkcentrum In De Boomtak... fb.me/3gxLEYYhm
8 dagen geleden
InDeBoomtak
InDeBoomtak Wijkcentrum In Boomtak bezien vanuit Westpoint op 100 meter hoogte fb.me/6EsuPcNJk
11 dagen geleden

content

Wijkbewonersvergadering 27 januari 2012

Op vrijdag 27 januari 2012 is er een wijkbewonersvergadering met als hoofdzaak de verkiezing van de nieuwe bestuursleden voor de wijkraad. Wij nodigen alle wijkbewoners uit om deze avond bij te wonen en hun stem uit te brengen op de dan voorgestelde kandidaten.
Je kunt je nog opgeven voor een bestuursfunctie, vóór 10 januari 2012. Per e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of per post Naar Wijkraad de Noordhoek, Boomstraat 81 te Tilburg of je geeft het af in ons wijkcentrum In de Boomtak.
Wij hopen op een grote opkomst en vele nieuwe kandidaat-bestuursleden!

Het huidige bestuur van Stichting de Noordhoek.