Wijkraad Noordhoek op Twitter

InDeBoomtak
InDeBoomtak Sociaal Centrum organiseert: herfstwandeling op zondag 2 november » Wijkcentrum In De Boomtak fb.me/6RIBVFdRf
1 dag geleden
Wijk_Noordhoek
Wijk_Noordhoek Ben je niet in de gelukkige omstandigheid om in onze buurt te wonen? Niet getreurd. De krant vind je digitaal op www.stichtingnoordhoek.nl 2/2
2 dagen geleden
Wijk_Noordhoek
Wijk_Noordhoek Nieuw, in kleur, met enthousiasme gemaakt en vol interessante artikelen over #noordhoek : wijkkrant de Noordhoek. Www.stichtingnoordhoek.nl 1/2
2 dagen geleden

In de Boomtak op Twitter

InDeBoomtak www.facebook.com/hetsociaalcentrum fb.me/6Qr3lbo9V
About 22 uren geleden
InDeBoomtak
InDeBoomtak Sociaal Centrum organiseert herfstwandeling in de Bomenbuurt fb.me/3JQJc8W8O
About 24 uren geleden
1 dag geleden

content

Wijkbewonersvergadering 27 januari 2012

Op vrijdag 27 januari 2012 is er een wijkbewonersvergadering met als hoofdzaak de verkiezing van de nieuwe bestuursleden voor de wijkraad. Wij nodigen alle wijkbewoners uit om deze avond bij te wonen en hun stem uit te brengen op de dan voorgestelde kandidaten.
Je kunt je nog opgeven voor een bestuursfunctie, vóór 10 januari 2012. Per e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of per post Naar Wijkraad de Noordhoek, Boomstraat 81 te Tilburg of je geeft het af in ons wijkcentrum In de Boomtak.
Wij hopen op een grote opkomst en vele nieuwe kandidaat-bestuursleden!

Het huidige bestuur van Stichting de Noordhoek.