Wijkraad Noordhoek op Twitter

Wijk_Noordhoek
Wijk_Noordhoek Nog nieuws voor onze wijk #noordhoek ? Wees snel, morgen is deadline van wijkkrant nr 3. Kopij kan naar indeboomtak@gmail.com
13 dagen geleden
Wijk_Noordhoek
Wijk_Noordhoek Buurtbewoner @erikderidder twitterde mooie foto's van camping roadburn op VGL terrein. pic.twitter.com/q3kKL9gJJ4
03:16PM Apr 10
Wijk_Noordhoek
Wijk_Noordhoek Zonnepanelen, nieuw bestuur @InDeBoomtak , buurt-app, wat te doen bij foutparkeren #noordhoek ? Lees de wijkkrant. Www.stichtingnoordhoek.nl
06:55PM Apr 01

In de Boomtak op Twitter

InDeBoomtak
InDeBoomtak Nieuw: Film: Zonnepanelen monteren op ons wijkcentrum indeboomtak.nl/film-zonnepanelen-monteren-op-on... In december 2013 schreef de gemeente Tilburg een prijsvraag
3 dagen geleden
InDeBoomtak Rob, binnenkort jarig ! fb.me/28HOZuvkw
3 dagen geleden
InDeBoomtak
InDeBoomtak Update: In memoriam: Lau Geurts indeboomtak.nl/in-memoriam-lau-geurts/ Ik heb Lau Geurts 6 maanden geleden voor het eerst ontmoet. Het was ti
9 dagen geleden

content

Op vrijdag 27 januari 2012 is er een wijkbewonersvergadering met als hoofdzaak de verkiezing van de nieuwe bestuursleden voor de wijkraad. Wij nodigen alle wijkbewoners uit om deze avond bij te wonen en hun stem uit te brengen op de dan voorgestelde kandidaten.
Je kunt je nog opgeven voor een bestuursfunctie, vóór 10 januari 2012. Per e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of per post Naar Wijkraad de Noordhoek, Boomstraat 81 te Tilburg of je geeft het af in ons wijkcentrum In de Boomtak.
Wij hopen op een grote opkomst en vele nieuwe kandidaat-bestuursleden!

Het huidige bestuur van Stichting de Noordhoek.