Wijkraad Noordhoek op Twitter

InDeBoomtak
InDeBoomtak Sociaal Centrum organiseert: herfstwandeling op zondag 2 november » Wijkcentrum In De Boomtak fb.me/6RIBVFdRf
1 dag geleden
Wijk_Noordhoek
Wijk_Noordhoek Ben je niet in de gelukkige omstandigheid om in onze buurt te wonen? Niet getreurd. De krant vind je digitaal op www.stichtingnoordhoek.nl 2/2
2 dagen geleden
Wijk_Noordhoek
Wijk_Noordhoek Nieuw, in kleur, met enthousiasme gemaakt en vol interessante artikelen over #noordhoek : wijkkrant de Noordhoek. Www.stichtingnoordhoek.nl 1/2
2 dagen geleden

In de Boomtak op Twitter

InDeBoomtak www.facebook.com/hetsociaalcentrum fb.me/6Qr3lbo9V
About 20 uren geleden
InDeBoomtak
InDeBoomtak Sociaal Centrum organiseert herfstwandeling in de Bomenbuurt fb.me/3JQJc8W8O
About 21 uren geleden
1 dag geleden

content

Wijkkrant Noordhoek gered!

Het leek er even op dat er voortaan geen wijkkrant meer zou verschijnen in de Noordhoek. Maar dankzij het het bestuur van de Stichting Beheer & Exploitatie In de Boomtak, is de wijkkrant gered.

We zijn dan ook bijzonder blij dat de redactie van voorheen de Eigenwijzer zich bereid heeft verklaard om met hetzelfde  enthousiasme en dezelfde inzet te werken aan een maandelijkse kwaliteitskrant. Het is tekenend voor de Noordhoek dat de maatschappelijke voorzieningen overeind blijven in een tijd waarin overheidsbezuinigingen keihard de samenleving raken.

We zijn hartstikke trots op alle mensen die zich belangeloos inzetten voor een sociale en leefbare wijk. We hopen dat iedereen met de vernieuwde wijkkrant voldoende geïnformeerd wordt en dat de wijkraad en het wijkcentrum u op deze manier nog beter van dienst kunnen zijn.

Lees speciale de editie hier.