Wijkraad Noordhoek op Twitter

JohnGeerts
JohnGeerts NPO Radio1 op bezoek in Wijkcentrum In De Boomtak fb.me/6HvWFGTLd
Wijk_Noordhoek
Wijk_Noordhoek @NOSRadio1 waar kunnen we het item van vanochtend terugluisteren? Aardig voor onze achterban. Dank.
InDeBoomtak
InDeBoomtak Vanmorgen op bezoek: NPO Radio 1 met Marc-Robin Visscher over.nos.nl/onze-mensen/69/marc-robin-visscher fb.me/3ZPDZQtdJ

In de Boomtak op Twitter

InDeBoomtak fb.me/7jklyM2MB
2 dagen geleden
InDeBoomtak Versiering fb.me/2bb4MY9Ya
2 dagen geleden
InDeBoomtak Vandaag weer Repair Cafe. fb.me/6EQlCLpui
3 dagen geleden

content

Het leek er even op dat er voortaan geen wijkkrant meer zou verschijnen in de Noordhoek. Maar dankzij het het bestuur van de Stichting Beheer & Exploitatie In de Boomtak, is de wijkkrant gered.

We zijn dan ook bijzonder blij dat de redactie van voorheen de Eigenwijzer zich bereid heeft verklaard om met hetzelfde  enthousiasme en dezelfde inzet te werken aan een maandelijkse kwaliteitskrant. Het is tekenend voor de Noordhoek dat de maatschappelijke voorzieningen overeind blijven in een tijd waarin overheidsbezuinigingen keihard de samenleving raken.

We zijn hartstikke trots op alle mensen die zich belangeloos inzetten voor een sociale en leefbare wijk. We hopen dat iedereen met de vernieuwde wijkkrant voldoende geïnformeerd wordt en dat de wijkraad en het wijkcentrum u op deze manier nog beter van dienst kunnen zijn.

Lees speciale de editie hier.