Wijkraad Noordhoek op Twitter

Wijk_Noordhoek
Wijk_Noordhoek Ja hoor! We gaan ons wijkcentrum @InDeBoomtak kopen. Applaus voor alle vrijwilligers en donateurs.
JasperHarthoorn
JasperHarthoorn 75.000 euro wordt opgebracht door de buurt die certificaten hebben gekocht. Verder lening 125.000 bij Rabobank.
JasperHarthoorn
JasperHarthoorn Hiermee wordt In de Boomtak het vierde buurthuis in Nederland dat gekocht wordt door de buurt. Kosten: 200.000 euro. 1/2

In de Boomtak op Twitter

InDeBoomtak
InDeBoomtak de uitnodiging voor de eerste algemene leden vergadering van de coöperatie vanavond woensdag 26 november om 20:00 uur fb.me/6WlMYOSiQ
1 dag geleden
InDeBoomtak
InDeBoomtak ‘We dachten: We gaan het geld uit de wijk halen’ tilburgers.nl/we-dachten-we-gaan-het-geld-uit-d... fb.me/6VTb8vBze
2 dagen geleden
InDeBoomtak
InDeBoomtak Elke woensdag Formulierenhulp door @SociaalCentum de Noordhoek in Wijkcentrum In de Boomtak fb.me/378c7Xyvh
5 dagen geleden

content

Wijkkrant Noordhoek gered!

Het leek er even op dat er voortaan geen wijkkrant meer zou verschijnen in de Noordhoek. Maar dankzij het het bestuur van de Stichting Beheer & Exploitatie In de Boomtak, is de wijkkrant gered.

We zijn dan ook bijzonder blij dat de redactie van voorheen de Eigenwijzer zich bereid heeft verklaard om met hetzelfde  enthousiasme en dezelfde inzet te werken aan een maandelijkse kwaliteitskrant. Het is tekenend voor de Noordhoek dat de maatschappelijke voorzieningen overeind blijven in een tijd waarin overheidsbezuinigingen keihard de samenleving raken.

We zijn hartstikke trots op alle mensen die zich belangeloos inzetten voor een sociale en leefbare wijk. We hopen dat iedereen met de vernieuwde wijkkrant voldoende geïnformeerd wordt en dat de wijkraad en het wijkcentrum u op deze manier nog beter van dienst kunnen zijn.

Lees speciale de editie hier.