Wijkraad Noordhoek op Twitter

Wijk_Noordhoek
Wijk_Noordhoek Het bericht op Tilburgers.nl over Brabant open air tilburgers.nl/geannuleerd-brabant-open-air/
Wijk_Noordhoek
Wijk_Noordhoek Samen kopen we In de Boomtak! Benieuwd naar de details? De oprichtingsakte staat op www.stichtingnoordhoek.nl
Wijk_Noordhoek
Wijk_Noordhoek Inderdaad. Gister extra podium, nu afgelast. “ @MaudRobberts : Aparte communicatiekeuzes van Brabant Open Air...”

In de Boomtak op Twitter

InDeBoomtak
InDeBoomtak Op zaterdag 28 juni, van 13.00 tot 17.00 uur, is er weer een Repair Café bij Wijkcentrum In De Boomtak.... fb.me/6zVbXQA2c
08:13AM Jun 28
InDeBoomtak
InDeBoomtak Samen voetbal kijken, alle wedstrijden van de #wk2014 zijn te zien bij In de Boomtak. fb.me/1rgHLexA1
08:27PM Jun 17
Paula_Anguita
Paula_Anguita Stemmen op @SocialEnergy013 kan nog tot 16 juni, laat die kans niet schieten en stem via contourdetwern.nl pic.twitter.com/5lpkRsmQPN
11:52AM Jun 14

content

Wijkkrant Noordhoek gered!

Het leek er even op dat er voortaan geen wijkkrant meer zou verschijnen in de Noordhoek. Maar dankzij het het bestuur van de Stichting Beheer & Exploitatie In de Boomtak, is de wijkkrant gered.

We zijn dan ook bijzonder blij dat de redactie van voorheen de Eigenwijzer zich bereid heeft verklaard om met hetzelfde  enthousiasme en dezelfde inzet te werken aan een maandelijkse kwaliteitskrant. Het is tekenend voor de Noordhoek dat de maatschappelijke voorzieningen overeind blijven in een tijd waarin overheidsbezuinigingen keihard de samenleving raken.

We zijn hartstikke trots op alle mensen die zich belangeloos inzetten voor een sociale en leefbare wijk. We hopen dat iedereen met de vernieuwde wijkkrant voldoende geïnformeerd wordt en dat de wijkraad en het wijkcentrum u op deze manier nog beter van dienst kunnen zijn.

Lees speciale de editie hier.