Wijkraad Noordhoek op Twitter

Wijk_Noordhoek
Wijk_Noordhoek Mededelingen, kopij of nieuws voor wijkkrant #noordhoek ? Binnenkort is de deadline. Mail indeboomtak@gmail.com
1 dag geleden
Wijk_Noordhoek
Wijk_Noordhoek Veel plezier toegewenst voor deelnemers en vrijwilligers kindervakantiewerk De Noordhoek. Www.kvwdenoordhoek.nl
1 dag geleden
InDeBoomtak
InDeBoomtak Wijkcentrum In de Boomtak prominent in beeld bij de film van LSA over Buurtcentra in zelfbeheer... fb.me/1YqB9o93w
10:03PM Jul 16

In de Boomtak op Twitter

InDeBoomtak
InDeBoomtak Nieuw: Eetpunt in september indeboomtak.nl/eetpunt-in-september/ André, Hannie en Jürgen van Poppel verzorgen elk maandag een speciaal
About 18 uren geleden
InDeBoomtak
InDeBoomtak Gedeputeerde Henri Swinkels bezoekt In de Boomtak indeboomtak.nl/bezoek-gedeputeerde-henri-swinkels/ fb.me/6lIc68UEW
07:26PM Jul 22
InDeBoomtak
InDeBoomtak Update: Bezoek gedeputeerde Henri Swinkels indeboomtak.nl/bezoek-gedeputeerde-henri-swinkels/ De gedeputeerde van de Provincie Noord Brabant, Henri Swinkels hee
07:24PM Jul 22

content

Het leek er even op dat er voortaan geen wijkkrant meer zou verschijnen in de Noordhoek. Maar dankzij het het bestuur van de Stichting Beheer & Exploitatie In de Boomtak, is de wijkkrant gered.

We zijn dan ook bijzonder blij dat de redactie van voorheen de Eigenwijzer zich bereid heeft verklaard om met hetzelfde  enthousiasme en dezelfde inzet te werken aan een maandelijkse kwaliteitskrant. Het is tekenend voor de Noordhoek dat de maatschappelijke voorzieningen overeind blijven in een tijd waarin overheidsbezuinigingen keihard de samenleving raken.

We zijn hartstikke trots op alle mensen die zich belangeloos inzetten voor een sociale en leefbare wijk. We hopen dat iedereen met de vernieuwde wijkkrant voldoende geïnformeerd wordt en dat de wijkraad en het wijkcentrum u op deze manier nog beter van dienst kunnen zijn.

Lees speciale de editie hier.