Wijkraad Noordhoek op Twitter

Wijk_Noordhoek
Wijk_Noordhoek Laatste nieuws over Wij kopen @InDeBoomtak , activiteiten in kerstvakantie en een heus kerstverhaal zie de wijkkrant www.stichtingnoordhoek.nl
5 dagen geleden
Wijk_Noordhoek
Wijk_Noordhoek Geïnteresseerd in nieuws over #noordhoek , maar geen inwoner van mooiste wijk van Tilburg? Hier vind je kersteditie www.stichtingnoordhoek.nl
5 dagen geleden
Wijk_Noordhoek
Wijk_Noordhoek Samen kopen we @InDeBoomtak ! Verslag coöperatievergadering 26 nov en overeenkomst met leden staat online www.stichtingnoordhoek.nl
11 dagen geleden

In de Boomtak op Twitter

InDeBoomtak
InDeBoomtak Het Repair Café van stichting Social Energy organiseerde donderdag 18 december een fietslichtenactie. fb.me/6V4W0r7JE
2 dagen geleden
PortAgoraWinkel
PortAgoraWinkel Flyers binnen voor benefiet actie voor Trogir 31 december wijkcentrum @indeboomtak fb.me/4wteJWepE
3 dagen geleden
InDeBoomtak
InDeBoomtak Donderdagmiddag, 55+ middag met koor. fb.me/2BCe22shX
4 dagen geleden

content

Het leek er even op dat er voortaan geen wijkkrant meer zou verschijnen in de Noordhoek. Maar dankzij het het bestuur van de Stichting Beheer & Exploitatie In de Boomtak, is de wijkkrant gered.

We zijn dan ook bijzonder blij dat de redactie van voorheen de Eigenwijzer zich bereid heeft verklaard om met hetzelfde  enthousiasme en dezelfde inzet te werken aan een maandelijkse kwaliteitskrant. Het is tekenend voor de Noordhoek dat de maatschappelijke voorzieningen overeind blijven in een tijd waarin overheidsbezuinigingen keihard de samenleving raken.

We zijn hartstikke trots op alle mensen die zich belangeloos inzetten voor een sociale en leefbare wijk. We hopen dat iedereen met de vernieuwde wijkkrant voldoende geïnformeerd wordt en dat de wijkraad en het wijkcentrum u op deze manier nog beter van dienst kunnen zijn.

Lees speciale de editie hier.