Wijkraad Noordhoek op Twitter

Wijk_Noordhoek
Wijk_Noordhoek Alle relevante info over het stadspark in de #Noordhoek : Hart van Brabant Park hartvanbrabantpark.nl/
Wijk_Noordhoek
Wijk_Noordhoek Inschuiven passages station te volgen via webcams en tribunes - Spoorzone 013 www.spoorzone013.nl/uncategorized/inschuiven-pa...
Wijk_Noordhoek
Wijk_Noordhoek Voorproefje nieuwe wijkkrant #noordhoek . Bijna klaar, hopelijk deze maand in de bus. Zie ook www.stichtingnoordhoek.nl pic.twitter.com/dDTrOrjjIa
03:34PM Oct 08

In de Boomtak op Twitter

InDeBoomtak De eerste gasten gaan lekker eten & drinken ! fb.me/7dhSHrhtJ
InDeBoomtak fb.me/3phFi9Odf
InDeBoomtak
InDeBoomtak Na een rondreis van drie succesvolle Repair Cafés door Tilburg in de maand september, strijkt het Repair Café 013... fb.me/6SIuViKQC
08:58AM Oct 08

content

Wijkkrant Noordhoek gered!

Het leek er even op dat er voortaan geen wijkkrant meer zou verschijnen in de Noordhoek. Maar dankzij het het bestuur van de Stichting Beheer & Exploitatie In de Boomtak, is de wijkkrant gered.

We zijn dan ook bijzonder blij dat de redactie van voorheen de Eigenwijzer zich bereid heeft verklaard om met hetzelfde  enthousiasme en dezelfde inzet te werken aan een maandelijkse kwaliteitskrant. Het is tekenend voor de Noordhoek dat de maatschappelijke voorzieningen overeind blijven in een tijd waarin overheidsbezuinigingen keihard de samenleving raken.

We zijn hartstikke trots op alle mensen die zich belangeloos inzetten voor een sociale en leefbare wijk. We hopen dat iedereen met de vernieuwde wijkkrant voldoende geïnformeerd wordt en dat de wijkraad en het wijkcentrum u op deze manier nog beter van dienst kunnen zijn.

Lees speciale de editie hier.