Wijkraad Noordhoek op Twitter

Wijk_Noordhoek
Wijk_Noordhoek Nog nieuws voor onze wijk #noordhoek ? Wees snel, morgen is deadline van wijkkrant nr 3. Kopij kan naar indeboomtak@gmail.com
5 dagen geleden
Wijk_Noordhoek
Wijk_Noordhoek Buurtbewoner @erikderidder twitterde mooie foto's van camping roadburn op VGL terrein. pic.twitter.com/q3kKL9gJJ4
15 dagen geleden
Wijk_Noordhoek
Wijk_Noordhoek Zonnepanelen, nieuw bestuur @InDeBoomtak , buurt-app, wat te doen bij foutparkeren #noordhoek ? Lees de wijkkrant. Www.stichtingnoordhoek.nl
06:55PM Apr 01

In de Boomtak op Twitter

InDeBoomtak
InDeBoomtak Update: In memoriam: Lau Geurts indeboomtak.nl/in-memoriam-lau-geurts/ Ik heb Lau Geurts 6 maanden geleden voor het eerst ontmoet. Het was ti
InDeBoomtak
InDeBoomtak Bij het Afscheid van Lau Geurts (1950-2015) - Wijkbewoner, vrijwilliger, mede-oprichter Sociaal Centrum,... fb.me/7rOZ3gtKp
InDeBoomtak
InDeBoomtak In Memoriam: Lau Geurts indeboomtak.nl/in-memoriam-lau-geurts/ fb.me/1HfK1nYCU

content

Het leek er even op dat er voortaan geen wijkkrant meer zou verschijnen in de Noordhoek. Maar dankzij het het bestuur van de Stichting Beheer & Exploitatie In de Boomtak, is de wijkkrant gered.

We zijn dan ook bijzonder blij dat de redactie van voorheen de Eigenwijzer zich bereid heeft verklaard om met hetzelfde  enthousiasme en dezelfde inzet te werken aan een maandelijkse kwaliteitskrant. Het is tekenend voor de Noordhoek dat de maatschappelijke voorzieningen overeind blijven in een tijd waarin overheidsbezuinigingen keihard de samenleving raken.

We zijn hartstikke trots op alle mensen die zich belangeloos inzetten voor een sociale en leefbare wijk. We hopen dat iedereen met de vernieuwde wijkkrant voldoende geïnformeerd wordt en dat de wijkraad en het wijkcentrum u op deze manier nog beter van dienst kunnen zijn.

Lees speciale de editie hier.