Wijkraad Noordhoek op Twitter

InDeBoomtak
InDeBoomtak Zaterdag 26 april van 13.00 tot 17.00 uur, organiseert Stichting Social Energy weer het Repair Café 013. Dit... fb.me/1oBQgRKaw
1 dag geleden
gemeentetilburg
gemeentetilburg College reserveert 500.000 euro voor bouw gymzaal basisschool De Elzen. bit.ly/1k3Vk60 #tilburg #gymzaal
2 dagen geleden
Wijk_Noordhoek
Wijk_Noordhoek Van Gend & Loosterrein verandert razendsnel. Op www.stichtingnoordhoek.nl sfeervolle foto's hoe het terrein uitzag. Plus de toekomstplannen.
3 dagen geleden

In de Boomtak op Twitter

InDeBoomtak
InDeBoomtak Kindervakantiewerk De Noordhoek » Wijkcentrum In De Boomtak indeboomtak.nl/kindervakantiewerk-de-noordhoek/ fb.me/24Jmqn4uW
InDeBoomtak
InDeBoomtak Nieuw: Kindervakantiewerk De Noordhoek indeboomtak.nl/kindervakantiewerk-de-noordhoek/ Het KinderVakantieWerk is een vrijwilligersorganisatie die in de laats
InDeBoomtak
InDeBoomtak Kindervakantiewerk De Noordhoek, De inschrijving voor 2014 zal plaatsvinden op woensdag 4 juni in wijkcentrum "In... fb.me/6x4LN9d3w

content

Wijkkrant Noordhoek gered!

Het leek er even op dat er voortaan geen wijkkrant meer zou verschijnen in de Noordhoek. Maar dankzij het het bestuur van de Stichting Beheer & Exploitatie In de Boomtak, is de wijkkrant gered.

We zijn dan ook bijzonder blij dat de redactie van voorheen de Eigenwijzer zich bereid heeft verklaard om met hetzelfde  enthousiasme en dezelfde inzet te werken aan een maandelijkse kwaliteitskrant. Het is tekenend voor de Noordhoek dat de maatschappelijke voorzieningen overeind blijven in een tijd waarin overheidsbezuinigingen keihard de samenleving raken.

We zijn hartstikke trots op alle mensen die zich belangeloos inzetten voor een sociale en leefbare wijk. We hopen dat iedereen met de vernieuwde wijkkrant voldoende geïnformeerd wordt en dat de wijkraad en het wijkcentrum u op deze manier nog beter van dienst kunnen zijn.

Lees speciale de editie hier.