Wijkraad Noordhoek op Twitter

InDeBoomtak
InDeBoomtak Wijkcentrum In de Boomtak prominent in beeld bij de film van LSA over Buurtcentra in zelfbeheer... fb.me/1YqB9o93w
InDeBoomtak
InDeBoomtak Nieuw: Filmpje over LSA-bustour indeboomtak.nl/filmpje-over-lsa-bustour/ Het LSA (Landelijk Samenwerkingsverband Actieve bewoners) nodigde vijf
Wijk_Noordhoek
Wijk_Noordhoek @StationTilburg hoe zit het eigenlijk met de planning? Wanneer gaat de nieuwe passage open? Najaar 15 kan wel wat specifieker. Dank.

In de Boomtak op Twitter

InDeBoomtak
InDeBoomtak Gedeputeerde Henri Swinkels bezoekt In de Boomtak indeboomtak.nl/bezoek-gedeputeerde-henri-swinkels/ fb.me/6lIc68UEW
InDeBoomtak
InDeBoomtak Update: Bezoek gedeputeerde Henri Swinkels indeboomtak.nl/bezoek-gedeputeerde-henri-swinkels/ De gedeputeerde van de Provincie Noord Brabant, Henri Swinkels hee
InDeBoomtak
InDeBoomtak Nieuw: Bezoek gedeputeerde Henri Swinkels indeboomtak.nl/bezoek-gedeputeerde-henri-swinkels/ De gedeputeerde van de Provincie Noord Brabant, Henri Swinkels heeft v

content

Het leek er even op dat er voortaan geen wijkkrant meer zou verschijnen in de Noordhoek. Maar dankzij het het bestuur van de Stichting Beheer & Exploitatie In de Boomtak, is de wijkkrant gered.

We zijn dan ook bijzonder blij dat de redactie van voorheen de Eigenwijzer zich bereid heeft verklaard om met hetzelfde  enthousiasme en dezelfde inzet te werken aan een maandelijkse kwaliteitskrant. Het is tekenend voor de Noordhoek dat de maatschappelijke voorzieningen overeind blijven in een tijd waarin overheidsbezuinigingen keihard de samenleving raken.

We zijn hartstikke trots op alle mensen die zich belangeloos inzetten voor een sociale en leefbare wijk. We hopen dat iedereen met de vernieuwde wijkkrant voldoende geïnformeerd wordt en dat de wijkraad en het wijkcentrum u op deze manier nog beter van dienst kunnen zijn.

Lees speciale de editie hier.