Wijkraad Noordhoek op Twitter

Wijk_Noordhoek
Wijk_Noordhoek @erikderidder Oeps, of lezen we het overzicht verkeerd en levert GL de wijkwethouder voor #Noordhoek ? @BerendJanJoris
2 dagen geleden
Wijk_Noordhoek
Wijk_Noordhoek Bofkont @erikderidder wijkwethouder in eigen wijk. Wij zien uit naar prettige samenwerking, gefeliciteerd met nieuwe periode #noordhoek
2 dagen geleden
JohnGeerts
JohnGeerts De Noordhoek, Tilburg fb.me/2xo9ac650
3 dagen geleden

In de Boomtak op Twitter

InDeBoomtak To twelve met fantastisch stemgeluid fb.me/2q1dqPbO0
7 dagen geleden
InDeBoomtak
InDeBoomtak CD ‘Alle 014 Goed’ deelnemer ‘To Twelve’ treedt op in wijkcentrum In De Boomtak... fb.me/3gxLEYYhm
10 dagen geleden
InDeBoomtak
InDeBoomtak Wijkcentrum In Boomtak bezien vanuit Westpoint op 100 meter hoogte fb.me/6EsuPcNJk
13 dagen geleden

content

Wijkkrant Noordhoek gered!

Het leek er even op dat er voortaan geen wijkkrant meer zou verschijnen in de Noordhoek. Maar dankzij het het bestuur van de Stichting Beheer & Exploitatie In de Boomtak, is de wijkkrant gered.

We zijn dan ook bijzonder blij dat de redactie van voorheen de Eigenwijzer zich bereid heeft verklaard om met hetzelfde  enthousiasme en dezelfde inzet te werken aan een maandelijkse kwaliteitskrant. Het is tekenend voor de Noordhoek dat de maatschappelijke voorzieningen overeind blijven in een tijd waarin overheidsbezuinigingen keihard de samenleving raken.

We zijn hartstikke trots op alle mensen die zich belangeloos inzetten voor een sociale en leefbare wijk. We hopen dat iedereen met de vernieuwde wijkkrant voldoende geïnformeerd wordt en dat de wijkraad en het wijkcentrum u op deze manier nog beter van dienst kunnen zijn.

Lees speciale de editie hier.