Informatiebijeenkomst begraafplaats Noordhoek

De begraafplaats aan de Bredaweg is een kenmerkend stukje van de wijk De Noordhoek. De grafmonumenten vertellen een stukje van de geschiedenis van Tilburg. Veel grafmonumenten bevinden zich in een wat mindere staat. Om te voorkomen dat deze monumenten verloren gaan is onderhoud nodig. Dit onderhoud kan bestaan uit het schoonmaken maar ook uit (kleinere) reparaties.

Hiervoor worden vrijwilliger gezocht. Specifieke kennis of ervaring is niet nodig.Op woensdag 18 mei wordt in Wijkcentrum ‘In De Boomtak’ een informatieavond gehouden. Op deze avond zal uitleg  gegeven worden. Aanvang 20:00 uur, zaal open vanaf 19:30 uur. De avond wordt georganiseerd door Stichting Funerair Erfgoed Tilburg in samenwerking met Wijkraad Noordhoek.