Parkcoaches aan de slag in het Spoorpark

Vanaf van april tot september zet het Spoorpark een team parkcoaches in. Zij zijn de oren en ogen in het park met een signalerende én faciliterende functie, voorzien als aanspreekpunt bezoekers van het park van informatie en wijzen hen waar nodig op de huisregels en bevorderen de sociale samenhang. Zo bewaren zij voor alle bezoekers de goede sfeer in het park. Ze zijn herkenbaar aan het groene Spoorparkhesje. Met veel tips door een training van R-newt zijn ze goed voorbereid.

Spreekt dit je ook aan en heb jij een dienstverlenende instelling én positieve uitstraling, kun jij omgaan met weerstand en durf je mensen aan te spreken? Heb je ook nog affiniteit met het Spoorpark en draag je het park een warm hart toe? Meld je dan aan! Tijdens een kennismakingsgesprek met de coördinator van het betreffende team ontvang je alle informatie en kun je je vragen stellen.

Fijn als je een van onze vrijwilligers wordt. Je krijgt een vrijwilligersovereenkomst en bent, tijdens het werken in het park, verzekerd via de vrijwilligersverzekering van de gemeente. Vanzelfsprekend krijg je ook de gelegenheid om een training te volgen. Informatie Lees er meer over op spoorpark.nl/ vacatures. Of meld je direct aan via info@spoorparktilburg.nl